Ulandssekretariatet søger programkoordinator

Ansøgningsfrist:
22. apr, 23:59

Arbejdssted:
København

Klik her for yderligere information

Om stillingen

Ulandssekretariatet er den danske fagbevægelses udviklings- og bistandsorganisation. Vi arbejder for at fremme demokrati, arbejdstagerrettigheder og arbejdsmiljø, styrke arbejdsmarkedet og bekæmpe fattigdom i udviklingslandene. Det gør vi ved at styrke fagbevægelsen i Afrika, Asien, Latinamerika og Mellemøsten for derigennem at påvirke rammebetingelserne for vækst og beskæftigelse og fremme anstændige arbejdsforhold.

 

Om jobbet:

Vi søger en kompetent Programkoordinator med Microsoft Dynamics NAV erfaring, som snarest muligt kan påtage sig ansvaret for vores finansielle afrapportering til Udenrigsministeriet, EU og andre donorer. Som Programkoordinator vil du samtidig stå for koordineringen af det administrative arbejde, som knytter sig til vores mange program- og projektaktiviteter.

 

Aktiviteterne administreres delvis fra Ulandssekretariatets kontorer i regionerne, og udover at sikre en ensartet administration, vil din opgave være at fungere som konsulent og problemløser for det administrative personale i de regionale kontorer.

 

Du vil have arbejdssted på vores hovedkontor i København, have reference til Ulandssekretariatets Sekretariatsleder og vil komme til at indgå i et tæt samarbejde med vores regnskabschef og de programkonsulenter, der står for den daglige kontakt og opbakning til vores regionale kontorer. Ligeledes vil du arbejde tæt sammen med vores controller som sidder i Guatemala.

Stillingen vil bl.a. omfatte:

  • Planlægning af arbejdet i programadministrationen i forbindelse med udarbejdelse og kvalitetssikring af ansøgninger og regnskabsaflæggelse.
  • Finansiel koordinering og udarbejdelse af samlet budget og regnskab for det konsortium som Ulandssekretariatet er Lead på, under den Strategiske Partnerskabsaftale med Udenrigsministeriet.
  • Likviditets- og forbrugsskøn, aconto anmodninger og finansiel rapportering til donorer.
  • Analysearbejde af finansiel karakter.
  • Kontakt til ekstern revisor og koordination af revision af programregnskaber.
  • Vedligeholdelse af kontoplaner samt bogføring i NAV.
  • Vedligeholdelse af time-/sagsstyringssystem.
  • Rådgivning og sparring med kolleger såvel på hovedkontoret som på landekontorerne om regnskabs- og rapporteringsprocedurer ift. interne og eksterne retningslinjer og krav til administrationen
  • Finansielle tilsynsbesøg på vores landekontorer
  • Videreudvikling af NAV, herunder udvikling af økonomiske rapporter i samarbejde med vores regnskabschef

 

Om dig:

Du har en systematisk, selvstændig, ansvarsfuld, engageret og fokuseret tilgang til dit arbejde. Du værdsætter at levere høj kvalitet. Du er fleksibel og villig til at yde i tilspidsede situationer. Du arbejder struktureret og trives med forandring og fokus på optimering.

Du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk og evner det gode samarbejde med kolleger på tværs af afdelinger og lande. Har du yderligere kendskab til fransk og/eller spansk er det kun en fordel.

 

Din baggrund og kvalifikationer:

  • Du har en økonomiuddannelse, f.eks. Cand. Merc. eller HD i regnskab og økonomistyring.
  • Du har interesse i internationalt udviklingsarbejde.
  • Du har erfaring med projektøkonomi og administration og styr på regnskabstekniske principper.
  • Du er erfaren bruger i Microsoft Dynamics NAV (Navision) og er superbruger i Excel, samt erfaren bruger i resten af Office pakken.
  • Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.
  • Du har flair for tal og arbejder effektivt med fokus på detaljerne, samtidig med at du bevarer overblikket og er i stand til at prioritere dine opgaver.

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med fuldt arbejdsgiverbetalt pensionsbidrag samt andre personalegoder. Arbejdstiden er inkl. frokostpause. Der kan i mindre grad forekomme rejseaktivitet til vores landekontorer.

 

Tjek www.ulandssekretariatet.dk for mere information om os og send din ansøgning og dit CV til: [email protected] mærket ”Programkoordinator” senest mandag den 22. april 2019. Oplys venligst din Skype adresse i ansøgningen, da første interview vil blive gennemført på Skype. Interviews forventes gennemført i uge 20 og 21.

 

Kontakt

Redaktionen
[email protected]

Redaktionschef for A4 Medier

Iver Houmark Andersen
[email protected]
+45 27277661

Jobannoncer

[email protected]
+45 7174 7377

Kommercielt samarbejde

Jesper Berg
[email protected]
+45 93990460

A4 Jobliv er en del af Avisen.dk Aps
CVR-nr. 31470021
Islands Brygge 32D
DK-2300 København S

Ansvarshavende chefredaktør

Nicolai Kampmann
[email protected]


Annoncering

Forretningsbetingelser